Advertise Here

Muslim Herbs Product

- Another Blogger Blog's



“Firman ALLâh و تعالى سبحانه Yang Bermaksud”
“Wahai Sekalian Mausia! Makanlah Dari Apa Yang Ada Di Bumi Yang Halal Lagi Baik Dan Janganlah Kamu Ikut Jejak Langkah Syaitan Kerana Sesungguhnya Syaitan Itu Ialah Musuh Yang Terang Nyata Bagi Kamu” (Al-Baqarah: 168)

“Firman ALLâh و تعالى سبحانه Yang Bermaksud”
“Dan apabila aku sakit, Dialah (ALLâh) yang menyembuhkan aku”, (As-Shu’araa: 80)

“Maksud Hadis Qudsi”
“Bersabarlah dalam menghadapi penyakit. Sesungguhnya penyakit itu adalah penghapus kepada dosa-dosa”.

“Sabda RasuluLLâh Yang Bermaksud”
“Bagi setiap penyakit ada ubatnya, maka apabila ubat itu sesuai untuk sesuatu penyakit, ia akan sembuh dengan izin ALLâh”.

“Sabda RasuluLLâh Yang Bermaksud”
“Sesungguhnya ALLâh menurunkan penyakit, dan menjadikan bagi setiap penyakit itu ubat, kerana itu hendaklah kamu semua berubat, dan jangan berubat dengan benda yang haram”.

BismiLLâhir-Raĥmanir-Raĥim

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Selamat datang kami ucapkan kepada anda yang sudi melayari laman ini. Tujuan blog ini dibina adalah untuk Menambah lebih ramai lagi rangkaian usahawan HPA tidak kira dimana jua anda berada. berkongsi informasi dan maklumat terkini berhubung perniagaan dan produk HPA.

HPA Industries telah mengeluarkan berbagai jenis produk yang dijamin halal lagi suci. Produk keluaran HPA adalah besifat alamiah kerana ia dihasilkan bersaskan dari tumbuh-tumbuhan atau istilah yang lebih tepat iaitu herba dan sumber haiwan yang sah di sisi  syarak seperti ikan sebagai bahan utama dalam proses perawatan dan dan pemakanan kesihatan keluaran HPA.

HPA industries sdn bhd juga memberi peluang perniagaan kepada anda yang berminat untuk menjadi usahawan. Sistem perniagaan yang berteraskan  Multi Level Marketing (MLM) yang telah dikendalikan oleh HPA amat berkesan dan telah menghasilkan ramai usahawan muslim bumiputera. Ini adalah kerana peluang perniagaan bebas dari sebarang amalan riba dan mengunakan sumber bahan mentah adalah tidak bertentangan dengan syarak.

“Sekiranya Mereka Tahu Khasiat Herba Kita, Nescaya Meraka Akan Tukarkan Dengan Ketulan Emas”
(Tuan Hj. Ismail Bin Ahmad)

0 comments:

Post a Comment